Tuesday, November 16, 2004

Falling in love again...

with Chaucer! Do pay attention. From Troilus and Criseyde:

She was nat with the leste of hir stature,
But alle hir limes so wel answeringe
Weren to womanhode, that creature
Was neuer lasse mannish in seminge.
And eek the pure wyse of here meninge
Shewede wel, that men might in hir gesse
Honour, estat, and wommanly noblesse.

...

For ay the ner the fyr, the hotter is,
This, trowe I, knoweth al this companye.
But were he fer or neer, I dar seye this,
By night or day, for wisdom or folye,
His herte, which that is his brestes ye,
Was ay on hir, that fairer was to sene
Than ever were Eleyne or Polixene.

Eek of the day ther passed nought an houre
That to him-self a thousand tyme he seyde,
`Good goodly, to whom serve I and laboure,
As I best can, now wolde god, Criseyde,
Ye wolden on me rewe er that I deyde!
My dere herte, allas! myn hele and hewe
And lyf is lost, but ye wole on me rewe.'


...so there!

L

No comments: